Jul

Beskrivelse af kommende events og ture, herunder køreture med kort varsel.
Gæster er velkomne til at deltage.
Offentlig læseadgang (men ikke skriveadgang) til dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Royne

Jul

Indlæg af Royne » 24. dec 2017, 22:46

God Jul og godt Nytår.
Royne og Britt
:mrgreen: :mrgreen:

Brugeravatar
JorgenW

Re: Jul

Indlæg af JorgenW » 25. dec 2017, 10:56

Mange tak og i lige måde

Jeg vil lige benytte lejligheden til at fortælle at Øjvind , Birger og jeg var i Horsens for at sparke dæk hos Vagn Jensen Motorcykler, god tur , mange flotte gamle "som ny" modeller.

Derfra tog vi ind til Horsens og fulgte med Claus' mor ned til hans gravsted. Det var rart at høre Grethe fortælle at hun har det godt nu, på trods af savnet. En gang om ugen besøger hun gravstedet og lægger en blomst på det lille urnegravsted som er placeret ganske tæt på borgmesterens. (ikke Jan Trøjborg, men en tidligere). Stenen er en genbrugssten og er ganske flot. Hun er på højskole her i julen, og er først tilbage omkring den 4. januar. Claus havde efterladt hende et betydeligt beløb som hun nu vil bruge på sig selv. Det er mit indtryk at hun ikke har haft mange midler de sidste mange år, og hun var også overrasket over at Claus havde lidt på kistebunden.

Glædelig jul til alle fra Pia og Jørgen

Brugeravatar
BirgerP
Site Admin

Indlæg af BirgerP » 25. dec 2017, 12:43

Glædelig jul og godt nytår gjalder det også her fra Tilst.

Trods vejret har det været et helt hæderligt køre-år med mange gode minder fra nær og fjern.
Jørgen omtalte Claus, og vi savner vores gode kammerat og initiativtager.

Jeg ønsker et godt 2018 til alle, med masser af oplevelser omkring vores fælles interesse.
Birger

JorgenBO

Indlæg af JorgenBO » 26. dec 2017, 06:18

Vi ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår, samt tak for 2017.

Besvar