Peru lukket

Beskrivelse af kommende events og ture, herunder køreture med kort varsel.
Gæster er velkomne til at deltage.
Offentlig læseadgang (men ikke skriveadgang) til dette forum.
Besvar
Brugeravatar
BirgerP
Site Admin

Peru lukket

Indlæg af BirgerP » 22. mar 2020, 11:34

Det blev ikke til nogen tur til Peru denne gang.
Jens og jeg har allerede sikret os pladser til april 2021. Skal du med?
Birger

Brugeravatar
BirgerP
Site Admin

Re: Peru lukket

Indlæg af BirgerP » 23. mar 2020, 09:28

Godmorgen

Jeg håber, at I alle har det godt, at I holder jer raske og friske, og at I undgår smitte og de ubehagelige følgevirkninger.

Mange tak for den forståelse og opbakning mange af jer har vist i de sidste par uger. Det er opmuntrende at se, at I stadig henvender jer angående kommende rejser, og jeg glæder mig til at have jer med på tur, når situationen igen er normaliseret.

Foredrag om mc-rejser torsdag d. 26 marts i Cafe Globen og fredag d. 27. hos Enghave Motor er desværre aflyst.

De planlagte motorcykelrejser i efteråret er pt. ikke aflyst, og vi har stadig ledige pladser på nedenstående rejser:

Vietnam 10.-24. oktober 2020
Burma (Myanmar) 31. januar 2021
Madagaskar 7. -20. nov. 2020

Bestiller du en mc-rejse hos os nu, er der selvfølgelig mulighed for frit at ombestemme sig og bestille en anden rejse eller at få pengene tilbage – helt frem til 8 uger før afrejse.

Billederne her er fra Burma (Myanmar), hvor Lasse og jeg netop har været på tur for at researche til kommende mc-rejser.

Se mere på https://www.mcasien.com/burma/ eller følg os på facebook https://www.facebook.com/MCASIEN/

Venlig hilsen
Villads Mortensen og MC ASIEN
Telefon: +45 29 43 14 27
Birger

Brugeravatar
BirgerP
Site Admin

Re: Peru lukket

Indlæg af BirgerP » 23. mar 2020, 10:54

Hvis man tager på rejser, nu og i fremtiden, kan jeg anbefale at registrere rejsen på Danskerlisten - det virker.
I weekenden modtog jeg denne mail samt en SMS fra UM:

PERU: Hvis du opholder dig i Peru og ønsker at komme hjem til Danmark, har vi brug for at høre fra dig – også selvom du tidligere har været i kontakt med Udenrigsministeriet eller ambassaden i Santiago. Vi arbejder på at skaffe udrejsemuligheder for strandede danskere i Peru. For at kunne hjælpe dig, har vi hurtigst muligt og gerne i dag d. 22. marts brug for præcise oplysninger om: 1. Dit fulde navn 2. Køn 3. Fødselsdato 4. CPR-nummer 5. Pasnummer 6. Nationalitet 7. Dato for hvornår dit pas er udstedt 8. Dato for hvornår dit pas udløber 9. Mobiltelefonnummer 10. E-mail adresse 11. Hvor befinder du dig? Er du i Lima, Cusco, Iquitos, Arequipa eller et andet sted? Hvis du er et andet sted, hvor lang tid vil det under normale omstændigheder tage at komme til enten Lima eller Cusco? 12. Er I en gruppe/familie sammen? Antal? Hvis I rejser flere sammen har vi brug for detaljerede oplysninger på jer alle. Send oplysningerne i samme nummererede punktform i en e-mail til coronasydamerika@um.dk
Birger

Besvar